Acte necesare pentru incadrarea medicilor si farmacistilor rezidenti

- 7.12.2021

ACTE NECESARE PENTRU ÎNCADRAREA CU 1 IANUARIE 2022  A MEDICILOR ȘI FARMACIȘTILOR REZIDENȚI

 

Având în vedere situația epidemiologică generată de infecția cu coronavirusul SARS- Cov 2, medicii și farmaciștii rezidenți care au promovat examenul de rezidențiat din sesiunea noiembrie 2021 și au fost repartizați pentru a fi încadrați la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, începând cu 1 ianuarie 2022, vor trimite pe email la adresa runos@spitalclujana.ro următoarele documente:

  • COPIE DIPLOMĂ LICENȚĂ;
  • COPIE CARNET DE MUNCĂ ȘI ADEVERINȚĂ VECHIME (după 01.01.2011);
  • ADEVERINȚĂ CU VENITUL BRUT ȘI NR. ZILE LUCRATE PE ULTIMELE 6 LUNI (dacă e cazul);
  • COPIE CARTE DE IDENTITATE;
  • COPIE CERTIFICAT DE NAȘTERE;
  • COPIE CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (dacă e cazul);
  • TELEFON ȘI ADRESA DE EMAIL;
  • CONT IBAN LA UNA DIN BĂNCILE: TRANSILVANIA, RAIFFEISEN, ING, BRD;
  • FIȘA DE APTITUDINI DE LA MEDICINA MUNCII (efectuată la orice cabinet de medicina muncii). Alte informații: cabinet medicina muncii 0735406266.

Adeverințele solicitate de DSP se vor  trimite pe email după primirea actelor.

Fisa de solicitare a examenului medical la angajare

Fișa de identificare a factorilor de risc profesional

Written by Webmaster SCM