Acte necesare pentru incadrarea medicilor si farmacistilor rezidenti

, - 27.11.2023

ACTE NECESARE PENTRU ÎNCADRAREA CU 1 IANUARIE 2024  A MEDICILOR ȘI FARMACIȘTILOR REZIDENȚI

 

Medicii și farmaciștii rezidenți care au promovat examenul de rezidențiat din sesiunea noiembrie 2023 și au fost repartizați pentru a fi încadrați la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, începând cu 1 ianuarie 2024, vor trimite pe email la adresa runos@spitalclujana.ro următoarele documente:

  • COPIE DIPLOMĂ LICENȚĂ;
  • COPIE CARNET DE MUNCĂ ȘI ADEVERINȚĂ VECHIME (după 01.01.2012);
  • ADEVERINȚĂ CU VENITUL BRUT ȘI NR. ZILE LUCRATE PE ULTIMELE 6 LUNI (dacă e cazul);
  • COPIE CARTE DE IDENTITATE;
  • COPIE CERTIFICAT DE NAȘTERE;
  • COPIE CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (dacă e cazul);
  • TELEFON ȘI ADRESA DE EMAIL;
  • CONT IBAN LA UNA DIN BĂNCILE: TRANSILVANIA, RAIFFEISEN, ING, BRD;
  • FIȘA DE APTITUDINI DE LA MEDICINA MUNCII (efectuată la orice cabinet de medicina muncii). Alte informații: cabinet medicina muncii 0735406266.

Adeverințele solicitate de DSP se vor  trimite pe email după primirea actelor.

Fisa de solicitare a examenului medical la angajare

Fișa de identificare a factorilor de risc profesional

Written by Webmaster SCM