Acte necesare pentru încadrarea cu 1 ianuarie 2025 a medicilor și farmaciștilor rezidenți
Medicii și farmaciștii rezidenți care au promovat examenul de rezidențiat din sesiunea noiembrie 2024 și au fost repartizați pentru a fi încadrați la Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, începând cu 1 ianuarie 2025, vor trimite pe email la adresa runos@spitalclujana.ro următoarele documente:
- COPIE DIPLOMĂ LICENȚĂ;
- COPIE CARNET DE MUNCĂ ȘI ADEVERINȚĂ VECHIME (după 01.01.2012);
- ADEVERINȚĂ CU VENITUL BRUT ȘI NR. ZILE LUCRATE PE ULTIMELE 6 LUNI (dacă e cazul);
- COPIE CARTE DE IDENTITATE;
- COPIE CERTIFICAT DE NAȘTERE;
- COPIE CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (dacă e cazul);
- TELEFON ȘI ADRESA DE EMAIL;
- CONT IBAN LA UNA DIN BĂNCILE: TRANSILVANIA, RAIFFEISEN, ING, BRD;
- FIȘA DE APTITUDINI DE LA MEDICINA MUNCII (efectuată la orice cabinet de medicina muncii). Alte informații: cabinet Medicina muncii, tel.: 0735 406266.
Adeverințele solicitate de DSP se vor trimite pe email după primirea actelor.